Posted in Մայրենի

Գործնական քերականություն

Աշխատանք դասարանում

1. Երկու խմբի գոյականները նախ վանկատի՛ր, հետո դրանց հոգնակին կազմի՛ր և օրինաչափությունը բացատրի՛ր:

Օրինակ՝

ար – կըղ, նը – կար,

արկղ – արկղեր, նկար – նկարներ:

Ա. Վագր, աստղ, սանր, անգղ, կայսր, զեբր:

Բ. Խրճիթ, ձկնիկ, դպրոց, գրիչ, կռիվ, գլուխ, տղա, կրակ:

Ա. Վագր, աստղ, սանր, անգղ, կայսր, զեբր:

Վա-գըր – վագրեր

աս-տըղ – աստղեր

սա-նըր – սանրեր

ան – գըղ – անգղեր

կայ – սըր – կայսրեր

զե – ղըր – զեղբեր

Բ. Խրճիթ, ձկնիկ, դպրոց, գրիչ, կռիվ, գլուխ, տղա, կրակ:

Խըր – ճիթ – խրճիթներ

ձըկ – նիկ – ձկնիկներ

դըպ – րոց – դպրոցներ

գը – րիչ – գրիչներ

կը – ռիվ – կռիվներ

գը – լուխ – գլուխներ

տը – ղա – տղաներ

կը – րակ – կրակներ

2. Տրված գոյականները դարձրո՛ւ հոգնակի և տեղադրի՛ր նախադասությունների մեջ:

Անգղ, կեղտաջուր, աստղ, գետաձի, հեռագիր, ճակատամարտ:

Երկնքում մեկ-մեկ վառվեցին աստղները, ամեն ինչ լռեց:

Հին զինվորը հիշում է բոլոր ճակատամարտերը, որոնց ինքը մասնակցել է:

Ցրիչը մեկ ժամում բոլոր հեռագիրները բաժանեց:

Միայն անգղներն էին սավառնում այդ բերդի վրա:

Հետո գետաձիները դուրս եկան ջրից ու, լայն բացելով ահռելի երախները, խոնարհվեցին հանդիսատեսներին:

Կեղտաճրերն ամեն օր գետն են լցվում ու հոսում դեպի ծով:

Leave a comment