Աշխատանք դասարանում
1. Երկու խմբի գոյականները նախ վանկատի՛ր, հետո դրանց հոգնակին կազմի՛ր և օրինաչափությունը բացատրի՛ր:
Օրինակ՝
ար – կըղ, նը – կար,
արկղ – արկղեր, նկար – նկարներ:
Ա. Վագր, աստղ, սանր, անգղ, կայսր, զեբր:
Բ. Խրճիթ, ձկնիկ, դպրոց, գրիչ, կռիվ, գլուխ, տղա, կրակ:
Ա. Վագր, աստղ, սանր, անգղ, կայսր, զեբր:
Վա-գըր – վագրեր
աս-տըղ – աստղեր
սա-նըր – սանրեր
ան – գըղ – անգղեր
կայ – սըր – կայսրեր
զե – ղըր – զեղբեր
Բ. Խրճիթ, ձկնիկ, դպրոց, գրիչ, կռիվ, գլուխ, տղա, կրակ:
Խըր – ճիթ – խրճիթներ
ձըկ – նիկ – ձկնիկներ
դըպ – րոց – դպրոցներ
գը – րիչ – գրիչներ
կը – ռիվ – կռիվներ
գը – լուխ – գլուխներ
տը – ղա – տղաներ
կը – րակ – կրակներ
2. Տրված գոյականները դարձրո՛ւ հոգնակի և տեղադրի՛ր նախադասությունների մեջ:
Անգղ, կեղտաջուր, աստղ, գետաձի, հեռագիր, ճակատամարտ:
Երկնքում մեկ-մեկ վառվեցին աստղները, ամեն ինչ լռեց:
Հին զինվորը հիշում է բոլոր ճակատամարտերը, որոնց ինքը մասնակցել է:
Ցրիչը մեկ ժամում բոլոր հեռագիրները բաժանեց:
Միայն անգղներն էին սավառնում այդ բերդի վրա:
Հետո գետաձիները դուրս եկան ջրից ու, լայն բացելով ահռելի երախները, խոնարհվեցին հանդիսատեսներին:
Կեղտաճրերն ամեն օր գետն են լցվում ու հոսում դեպի ծով: