Առաջադրանքներ
1. Դուրս գրի՛ր մանուշակին նկարագրող նախադասությունները:
Անծայր սառցե անապատում հայտնվել էր մի փոքրիկ, մանուշակագույն արարած, որն իր շուրջը տարածում էր տարօրինակ բուրմունք: Նա կանգնած էր մի հատիկ բարալիկ ոտքի վրա եւ չէր մեռնում:
2. Ո՞ր տողերում է արտահայտված հեքիաթի ասելիքը /գաղափարը/:
_Դե ահա, ես մեռնում եմ: Բայց նշանակություն չունի. Կարևորն այն է, որ որևէ մեկը սկսի պայքարը… Մի գեղեցիկ օր այստեղ միլիոնավոր մանուշակներ կծաղկեն: Սառույցները կհալվեն , և կհայտնվեն կղզիներ, տներ և մարգագետինով վազվզող երեխաներ…:
3. Ինքդ ձևակերպիր հեքիաթի ասելիքը:
Իմ կարծիքով այս հեքիաթի ասելիքն այն է, որ յուրաքանչյուր սկսված աշխատանք պետք է հասցնել ավարտին։
4. Տրված նախատդաությանների ստորոգյալները համաձայնեցրու ենթակաների հետ:
Օրինակ՝
Ինձ մոտ նոր դասագրքեր կա: — Ինձ մոտ նոր դասագրքեր կան:
Գարնանը օրերը երկարում է: – Գարնանը օրերը երկարում են:
Նրա մազերը սև է: – Նրա մազերը սև են:
Քո երգերն ամրողջ քաղաքում երգվում է: – Քո երգերն ամրողջ քաղաքում երգվում են։
Կատվի աչքերը ճրգի պես վառվում էր: – Կատվի աչքերը ճրգի պես վառվում էին:
Ուրախ էր անցնում նրա օրերը: – Ուրախ էին անցնում նրա օրերը:
Ցրտերն ընկավ: – Ցրտերն ընկնում են:
Ջրերը կտրվեց: – Ջրերը կտրվեցին:
Դրածիդ մեջ սխալներ կա: – Դրածիդ մեջ սխալներ կան:
Քաղաքում ինչ-որ լուրեր է պտտվում: – Քաղաքում ինչ-որ լուրեր են պտտվում:
Այնպես փախան, որ հետքերն էլ չի երևում: – Այնպես փախան, որ հետքերն էլ չէին երևում:
5. Պարզ համառոտ նախադասություններն ընդարձակի՛ր:
Ընկերդ վախենո՞ւմ է: – Ընկերդ վախենո՞ւմ է գազազած շներից:
Հիշեցնե՞մ: – Հիշեցնե՞մ, որ տնային աշխատանքներ ունես։
Պիտի համոզե՞մ: – Պիտի համոզե՞մ քեզ, որ գաս հաց ուտելու:
Ծառը ծադկե՜լ է: – Ծառը ծադկե՜լ է ու բուրում է։
Որդիս պիտի կարողանա: – Որդիս պիտի կարողանա այս քննությունը հանձնել:
Հիշի՛ր: – Հիշի՛ր, որ այսոր պիտի ֆիլմ դիտենք։
Վստահի՛ր: – Վստահի՛ր քեզ և աշխատիր։
Բերե՛ք: – Բերե՛ք գոծիքները և սկսեք աշխատել։